Marcin Goldyszewicz

magister

Badacz i twórca koncepcyjny w obszarze nowych mediów, zaangażowany w rozwój branży kreatywnej. Jako artysta, od ponad 10 lat ściśle związany z projektowaniem gier. W  swoim dorobku ma na koncie kilkanaście ukończonych produkcji. Związany z rynkiem gier komercyjnych, niezależnych i rynkiem gier mobilnych na platformy takie  jak PS4,Xbox, PC, PSP, DS czy Wii. Współpracował z wydawcami w Polsce i zagranicą  min. Bandai Namco, Ubisoft czy Bethesta. Ma na koncie kilkanaście ukończonych produkcji min. “Get Even”, “Duke Nukem”, “Settlers”, “Afterfal”, “Bruce the Game”, “AF Reconquest” i wielu innych. Absolwent WSP Mikołaja Kopernika w Toruniu. Pomagał współtworzyć kierunki akademickie związane z projektowaniem gier.

Doktorant i wykładowca Uniwersytetu Śląskiego na Wydziale Artystycznym w Cieszynie. Obecnie zajmuje się eksperymentalnymi projektami badającymi percepcję w przestrzeni cyfrowej i fizycznej.