Katarzyna Kubicz

Katarzyna Kubicz

Promotor: dr Paweł Synowiec
Recenzent: dr hab. Krzysztof Bąk

Tytuł: „Battle Lands”- projekt środowiska gry w stylistyce low poly.

Celem pracy było graficzne zaprojektowanie środowiska autorskiej gry. Jej tytuł to „Battle Lands” i jest to gra z gatunku ‘arena brawler’ czyli walka graczy na arenie. Została ona zaprojektowana jako gra dla maksymalnie czterech graczy. Bohaterowie to młodzieńcy z tajemniczego plemienia, którzy mierzą się ze sobą na unoszących się w powietrzu wyspach, dzierżąc w ręku jedynie młot. Plemię, z którego pochodzą, cechuje się wyjątkową siłą fizyczną i wrażliwością na ogień, dlatego aby pokonać przeciwnika, należy wykorzystać środowisko. Na mapie znajduje się pełno ognistych niebezpieczeństw jak lawa, parzące kolce lub kule ognia. Celem gracza jest naprowadzenie oponentów na te zagrożenia. Gra została stworzona w barwnej stylistyce low-poly. W projekcie została użyta brunatna tonacja barwna z czerwoną dominantą, którą oznaczono istotne dla rozgrywki elementy. W ramach projektu powstało ponad 20 modeli, dwie mapy, cztery postaci, okno menu i wyboru postaci, a także UI. Projekt został wykonany w technice 3D i złożony w silniku Unreal Engine 4.